سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله حقیقت من

12 سؤال که قبل از مراجعه به پزشک باید بخوانید
سؤالاتی که باید از پزشک خود بپرسید
وقتی پزشک ، متخصص قلب یا متخصص بهداشت و درمان خود را می بینید ، همیشه شناختن سؤال از این سؤال ساده نیست - به ویژه اگر تنها مدت کوتاهی با آنها دارید و از سلامتی خود نگران هستید. این راهنمای سریع ما است.

همه این سؤالات مربوط به هر موقعیتی نخواهد بود. مواردی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما باشند و با چه کسانی صحبت می کنید.

1. این آزمایشات برای چیست؟

2. آیا می توانم یک نسخه از نتایج آزمون خود داشته باشم؟

3. مزایا و خطرات این درمان / دارو چیست؟ در مورد خطرات نسبی به روشی که برای شما معنا دارد توضیح دهید. به عنوان مثال ، "به ازای هر 100 نفری که این عمل جراحی را انجام می دهند ، به طور متوسط ??چند نفر عوارض را تجربه می کنند؟"

4- آیا روش درمانی دیگری وجود دارد؟

5- اگر من درمانی نداشته باشم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

6. چه زمانی باید انتظار داشته باشم از شما / بیمارستان / حرفه ای که به من مراجعه می کنند بشنوید؟ اگر چیزی نشنوم چه کاری باید انجام دهم؟

7- من از بیمارستان به بیمارستان / منزل نیاز دارم - چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ ممکن است بتوانید از طریق حمل و نقل کمک کنید ، به خصوص اگر معلولیت دارید. دریابید که آیا این در دسترس شماست و چگونگی ترتیب آن. اگر قبل از مراجعه به بیمارستان ، یک پرستار قبل از بستری را مشاهده می کنید ، این زمان خوبی است که در این باره سؤال کنید.

8- از کجا می توانم درباره وضعیت خود / این آزمایش / رویه / دارو اطلاعات بیشتری کسب کنم یا پشتیبانی کنم؟

9- آیا یک گروه پشتیبانی یا هر چیز مشابهی وجود دارد؟

10- با چه کسی ارتباط برقرار می کنم / اگر بدتر شود چه کاری انجام می دهم؟

11- آیا باید قبل از ترک مرخصی بعدی خود را انجام دهم؟

12. آیا کاری هست که بتوانم برای کمک به خودم انجام دهم؟