سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله حقیقت من

مدونا لوئیز ورونیکا سیکونه که به عنوان یکی از دیوهای معروف پاپ جهان شناخته می شود و اغلب به او ملکه موسیقی پاپ می گویند در 16 آگوست 1958 در Bay City ، میشیگان متولد شد. وی در یک کاتولیک بزرگ ، متعبد ، ایتالیایی آمریکایی و فرانسوی بزرگ شد خانواده ای کانادایی ، در حومه دیترویت روچستر. پدرش ایتالیایی است ، در حالی که مادرش فرانسوی-کانادایی است که در حالی که هنوز پنج ساله نبود ، بر اثر سرطان درگذشت. مادونا خواهر و برادر متعددی دارد که از جمله مارتین (1957) ، آنتونی (1956) ، کریستوفر (1960) ، پائولا (1959) ، ملانی (1962) ، ماریو (1969) و جنیفر (1968) هستند. به یاد داشته باشید ، برادر او کریستوفر سیکونه ، فضای داخلی رستوران را طراحی می کند.

در دوران کودکی ، مدونا کلاس های پیانو و باله را می گذراند و در فعالیت های هنری مختلفی در مدرسه شرکت می کرد ، مانند تشویق در دبیرستان. با تکیه بر پافشاری وی ، بورس تحصیلی رقص به وی تحویل داده شد و به مدت دو سال در دانشگاه میشیگان حضور یافت ، اما این کار را ترک کرد و در سال 1978 به کرونا ، منطقه کوئینز نیویورک رفت و به دنبال رقص و بازیگری حرفه ای رفت. در این دوره از زمان ، او با چندین شرکت رقص کوچک مدرن ، از جمله Ailey II و رقصندگان والتر نیکس ، رقصید و در عین حال مدلینگ نیز انجام داد. علاوه بر این ، او همچنین در یک فیلم کوتاه به نام "یک قربانی مشخص" ظاهر شد.

در سال 1979 ، او بخشی از پاتریک هرناندز Revue ، یک لباس دیسکو بود که دارای موفقیت "Born to Be Alive" بود ، که او را به پاریس سفر کرد ، و در آنجا با Dan Gilroy آشنا شد ، که به زودی دوست پسر او خواهد شد. قبل از بازگشت به نیویورک ، این زوج صبحانه کلوپ را تشکیل دادند ، یک گروه پاپ / رقص ، با مدونا در ابتدا برای گروه طبل می نواخت ، اما خیلی زود خواننده اصلی آن شد. در سال 1980 ، او گروه را ترک کرد و با دوست پسر سابقش ، استیفن بری ، اِمی را تشکیل داد. اندکی بعد ، بری و مادونا از گروه جدا شدند و شروع به کار در برخی از آهنگهای رقص / دیسکو گرا کردند که شهرت محلی او را در کلوب های رقص همجنسگرایان مانند Danceteria به ارمغان آورد. همانطور که سرنوشت داشت ، یک نوار نمایشی از این قطعات آنها را به یک دیجی دی جی / تهیه کننده مستقر در نیویورک ، مارک کامینز رساند.

از آن زمان به بعد ، کامینز نوار را به سمت سیر رکوردز (Sire Records) که در سال 1982 با مادونا امضا کرده بود ، هدایت کرد. پس از امضا ، او ترانه آزمایشی خود را با عنوان "Ain"t No Big Deal" اجرا کرد که توسط همکار مستمر وی استفان بری نوشته شده بود اما از زمانی که توسط گروه Epic Records Barracuda ضبط و منتشر شد ، برای چندین سال قفسه بندی شد. پنج سال بعد ، سرانجام نسخه مدونا در قسمت B تک آهنگ "True Blue" ظاهر شد ، هرچند که هرگز در هیچ یک از آلبوم های او دیده نشده است. اندکی پس از آن ، تک آهنگ او با نام "همه" به تهیه کنندگی مارک کامینز منتشر شد و در اواخر سال 1982 به یک باشگاه رقص و رقص تبدیل شد. همراه با موفقیت تک آهنگ ، مدونا همچنین تبدیل به یک ترندر شد ، که در آن ظاهر او نشان دهنده بازی و ترکیبی از فرهنگ پانک و پاپ ، او را به یک بازی سریع در شبکه تبدیل کرد. به دنبال این ، موهای بلوند سفید شده ، دستکش های توری سکسی ، لباس زیر در بیرون و سگک کمربند "Boy Toy" به زودی در بازارها و حیاط های مدرسه در سراسر آمریکا بسیار عصبانی شد.

در سال 1983 ، مدونا تک آهنگ دیگر خود را با عنوان "جاذبه فیزیکی" منتشر کرد که به سرعت به یک موفقیت دیگر تبدیل شد. در سپتامبر همان سال ، او همچنین اولین آلبوم خود را با عنوان "مدونا" منتشر کرد که اولین بار "تعطیلات" را به نویسندگی Jellybean Benitez اجرا کرد و در ماه بعد به اولین موفقیت برتر 40 تبدیل شد و در رده های بالای جدول در سراسر جهان قرار گرفت. علاوه بر این ، آلبوم همچنین چندین بازدید دیگر را ایجاد کرد ، از جمله "Borderline" که اولین آهنگ برتر او در مارس 1984 بود ، با شروع یک رشته قابل توجه از 17 ده پی در پی متوالی. و "ستاره خوش شانس" که در حال صعود به شماره چهار بود. پس از آن ، آلبوم خود نیز بسیار موفق بود ، و مدونا را به سرعت فوراً ستاره کرد. با کسب موفقیت برای کارهای اولیه موسیقی خود ، خواننده با شجاعت تصمیم گرفت کار در اولین نقش اصلی خود را در یک فیلم سینمایی آغاز کند و به جمع بازیگران "به دنبال جستجوی سوزان" سوزان سیدلمن (1985) پیوست.

پس از انتشار فیلم ، آلبوم دوم مدونا ، محصول "مثل یک ویرجین" از نایلز راجرز ، در اواخر سال 1984 منتشر شد. آهنگ آلبوم این آلبوم در دسامبر شماره یک بود و به مدت شش هفته در بالای جدول ماند. ؛ دورانی که در آن شروع یک سال طوفانی برای مدونا بود. به طور پی در پی ، در طول سال 1985 ، خواننده مشهور بین المللی شد ، میلیون ها رکورد در مورد قدرت فیلم های شیک ، سکسی و شخصیت قدرتمند خود فروخت. علی رغم موفقیت سریع ، مدونا هنگام حضور در جوایز موسیقی MTV Video ، با خواندن "Like A Virgin" ، در حالی که همزمان ترکیبی از لباس عروس / نیم تنه را می پوشید ، روی زمین می پیچید و لباسهای زیر را نشان می داد ، بحث و جدال بیشتری ایجاد کرد. با وجود این ، این آهنگ با سه بازدید دیگر از 5 مورد برتر در شش هفته در رده های برتر جدول ایالات متحده قرار گرفت. "فرشته" (شماره 5) ، "لباس تو را بپوشان" (شماره 5) ، و آهنگ امضای او ، "دختر ماده" (شماره 2). برای پاسخ به موفقیت آلبوم ، مدونا سپس اولین تور خود را آغاز کرد که مورد حمایت Beastie Boys قرار گرفت.

در سال 1985 ، مادونا در تلاش برای به دست آوردن شهرت خود ، با بازی در نقش یک خواننده کلوپ ، در فیلم "Vision Quest" حضور کوتاهی داشت. آهنگ تیتراژ فیلم ، "دیوانه برای تو" برای دنبال کردن ، به دومین موفقیت شماره وی تبدیل شد و اولین نامزدی گرمی خود را به مدونا داد. تقریباً در همان زمان ، در ماه جولای ، "ناامیدانه به دنبال سوزان" اکران شد و به یک موفقیت در گیشه تبدیل شد ، بنابراین باعث انتشار برنامه ریزی شده فیلم "یک قربانی مشخص" ، یک درام اروتیک با بودجه کم بود که مادونا در سال 1979 فیلمبرداری کرد. توسط و توسط ، هنوز محبوبیت مدونا بدون وقفه ادامه داشت زیرا دختران نوجوان بیشتر و بیشتر ظاهر سکسی او را پذیرفتند ، و "Madonna Wannabes" لقب گرفتند. در میانه شهرت خود ، در 16 آگوست 1985 ، مدونا با بازیگر شان پن ازدواج کرد. با او بود که در سال 1986 در "غافلگیری شانگهای" کاملاً ناموفق ظاهر شد ، که منتقدان به اتفاق آرا اعلام کردند ، منجر به شهرت این زن و شوهر برای خصومت با رسانه ها شد. در واقع این کمدی با بازخوردهای گسترده وحشتناکی روبرو شد که به بازدهی فاجعه آمیز گیشه برگردانده شد.

بعداً ، در آغاز سال 1986 ، مدونا همکاری با پاتریک لئونارد را آغاز کرد ، کسی که بیشترین بزرگترین آهنگهای خود را در دهه 80 نوشت ، از جمله "زنده برای گفتن" ، که در ژوئن 1986 به شماره یک رسید. نتیجه همکاری ، ماه بعد مدونا سومین آلبوم خود را با نام "آبی واقعی" منتشر کرد که خودش در کنار استفان بری و پاتریک لئونارد تهیه کنندگی آن را برعهده داشت. برخلاف دو آلبوم قبلی او ، این آلبوم یک جاه طلبانه تر و موفق تر بود ، و با داشتن شماره یک در ایالات متحده و انگلستان ، با بیش از 5 میلیون نسخه فروش در آمریکا ، موفقیت تجاری گسترده تری کسب کرد. برای اضافه کردن موفقیت ، این آلبوم همچنین باعث موفقیت هایی مانند "قلب خود را باز کن" که با ویدئویی همراه بود که در آن مادونا نقش یک استریپی را بازی می کند که با یک پسر جوان دوست است. "True Blue" ، آهنگی که برای یک مسابقه ساخت فیلم آماتوری MTV انتخاب شده بود. "زنده برای گفتن"؛ "La Isla Bonita" ؛ و "پاپا موعظه نکن" ، سرودی در مورد خارج از ازدواج بچه دار شدن ، که چهارمین موفقیت شماره یک او در ایالات متحده بود.

در حالی که فعالیت موسیقی او بیش از پیش شدیدتر می شد ، تعدادی عکس برهنه سیاه و سفید از مادونا ، که در اوایل دهه 1980 هنگامی که او به عنوان راهی برای کسب درآمد در برابر عکاسان هنری قرار داشت ، گرفته شد ، بسیار در هر دو مجله پنت هاوس و پلیبوی منتشر شد. علی رغم ویرانی احتمالی عکس ها در حرفه خود ، او آنها را نادیده گرفت و با آرامش پاسخ داد "پس چه؟" در این مرحله ، مدونا تصویر خود را تغییر شکل داد ، آن را به عنوان چیزی تبدیل کرد که برای سالهای آینده به یک علامت تجاری تبدیل می شود. بنابراین ، او شروع به رنگ پریدگی صورت و برجستگی لکه زیبایی خود کرد و موهای بلوند سفید و سفید خود را با ظاهری جذاب و بلوند پلاتینی جایگزین کرد که یادآور قهرمانش مریلین مونرو بود. پس از تغییرات برنامه ریزی شده ، او در فیلم "آن دختر کیست" (1987) بازی کرد که در ایالات متحده نیز بسیار چشمگیر بود و در سایر نقاط جهان موفقیت جزئی داشت. مدونا علاوه بر بازی در این فیلم ، چهار آهنگ نیز به موسیقی متن آن کمک کرد ، از جمله آهنگ تیتراژ "Who"s That Girl" که از آلبومی به همین نام گرفته شده است. دومین تک آهنگ آن "ایجاد هیاهو" موفقیت دیگری بود که در آمریکا به مدت 3 هفته در شماره 2 به اوج خود رسید.

در تلاش برای افزایش موفقیت فیلم و موسیقی متن آن ، در سال 1987 مادونا در تور جهانی "Who"s That Girl Tour" گام برداشت و ارتباط طولانی مدت خود را با آوازخوانان و رقصنده های دونا دلوری و نیکی هاریس آغاز کرد. در همان سال او همچنین آلبومی از ریمیکس های رقص برخی از مواد اولیه خود را تحت عنوان "You Can Dance" منتشر کرد. متأسفانه ، آلبوم مانند آلبوم های قبلی اش موفق به فروش نشد. با این حال ، مدونا با حضور در نقش هورتنس در فیلمی به نام "Bloodhounds of Broadway" (1989) مدام شانس خود را امتحان می کرد که توسط بسیاری از منتقدان به سختی رد شد. از آن زمان ، منتقدان شروع به توجیه مدونا به عنوان چیزی از گذشته کردند ، که به نظر می رسید کارش به سرعت در حال کم رنگ شدن است. در زنجیره ای با قضاوت جزئی ، در 14 سپتامبر 1989 ، خواننده جنجالی با استناد به همسر آزاری از شوهر شان پن جدا شد. بعداً در بهار همان سال ، مدونا بار دیگر چهره خود را تغییر داد. این بار او در لباس کوتاه پلاتین کوتاه خود با موهای بلند سیاه و موج دار و تقریباً سالم به دنبال آلبوم "مثل دعا" بود که به عنوان بلندپروازانه ترین و گسترده ترین آلبوم وی ، شامل عناصر پاپ ، راک و آن سال برقص

یک بار دیگر با استفاده از تصاویر مذهبی تحریک آمیز ، تیتراژ آلبوم تجربه عشق ورزی را با دعا مقایسه کرد. این ویدئو ، که صلیب های سوزان نیز در آن وجود داشت ، توسط واتیکان به دلیل مخلوط "کفرآمیز" اروتیسم و ??نمادگرایی کاتولیک مورد نکوهش قرار گرفت ، و چنین جنجال هایی را برانگیخت ، باعث شد پپسی کولا ، که 5 میلیون دلار برای تأیید تجاری خود به او پرداخت کرده بود ، از قرارداد آنها ، گرچه مدونا هزینه خود را حفظ کرد. با این وجود ، این تک آهنگ به لطف همه جنجال هایی که به انتشار بسیاری از مجموعه ها منجر شد ، در جایگاه اول در سراسر جهان قرار گرفت. علاوه بر این ، این آلبوم همچنین به یک موفقیت شماره یک دیگر تبدیل شد که باعث ایجاد سه بازدید برتر دیگر شد. "خود را ابراز کنید" ، "گرامی داشته باشید" و "آن را با هم نگه دارید". پس از این موفقیت ، یک موزیک ویدئو تک و متحرک برای قطعه "Dear Jessie" در اروپا منتشر شد و به یکی از ده آهنگ برتر دیگر تبدیل شد ، و در این آلبوم نیز یک دوئت با خواننده پرینس با عنوان "آهنگ عشق" ساخته شد.

در آوریل 1990 ، مدونا "تور جاه طلبی بلوند" بزرگ خود را آغاز کرد که در تمام طول سال اجرا می شد. در همان سال او همچنین در نقش "نفس نفس ماهونی" در "دیک تریسی" در کنار وارن بیتی بازی کرد که مدت کوتاهی نیز با او قرار گذاشت. موفق ترین حضور او در فیلم از زمان "به شدت دنبال سوزان" بود که نظرات خوبی را برای این نقش به دست آورد ، هرچند منتقدان اظهار داشتند که این نقش در ادامه عملکرد خوب وی در هنگام به تصویر کشیدن شخصیت های کاملاً مشابه خودش ادامه دارد. به طور پی در پی ، موسیقی متن فیلم باعث ایجاد موفقیت بزرگ "Vogue" شد ، که باعث محبوبیت یک روند رقص می شود که در آن افراد در کلوپ ها مانند مدل های مد ژست می گیرند و ده آهنگ برتر "Hanky ??Panky". در اواخر سال 1990 ، مادونا اولین آلبوم مهم خود را با عنوان "The Immaculate Collection" منتشر کرد ، آلبومی که وی در واقع به پاپ تقدیم کرد ، او را "الهام الهی" خود عنوان کرد. این آلبوم شامل دو آهنگ جدید بود ، از جمله آهنگ شماره یک "عشق من را توجیه کن" ، که با ویدئوی سکسی خود جنجال دیگری را برانگیخت. و "Rescue Me" که با داشتن شماره 15 در نمودارها ، بالاترین درآمد را از یک هنرمند زن در تاریخ نمودار ایالات متحده کسب کرد.

علیرغم این موفقیت ، محتوای جنسی این آهنگ همراه با یک موزیک ویدئو با بارگیری وابسته به عشق شهوانی ، باعث شد MTV ، که در موفقیت اولیه مدونا بسیار نقش داشته است ، آن را ممنوع کند. در نتیجه ، این ویدئو به صورت مستقل در نوار ویدئویی فروخته شد ، اولین "تک ویدیویی" که تاکنون منتشر شده است. علی رغم جنجال ها و ممنوعیت پخش تلویزیونی آمریکایی از ویدئو ، "تکمیل عشق من" با موفقیت در فروش بیش از یک میلیون نسخه (پلاتین) با فروش بیش از 400000 نسخه از این ویدئو ، به عنوان چهار پلاتین شناخته شد. همراهی با این موفقیت یک بحث و جدال دیگر بود زیرا شاهزاده پرنس اینگرید چاوز ادعا کرد که برای ترانه سرایی "عشق من توجیه شود" ، ترانه سرایی جزئی را تأیید کرد ، و اصرار داشت که مسیر موسیقی "امنیت جهان اول" ساز دشمن عمومی را نمونه کند. مدونا ، در پاسخ ، ادعا کرد که از هیچگونه کپی برداری عمدی بی اطلاع است و بعداً به چاوز درصدی از حق امتیاز این آهنگ اعطا شد. کمتر بخشش ، چاوز سپس سه "رکورد پاسخ" به مدونا در دفاع از هانک شوکلی ، تهیه کننده دشمن عمومی منتشر کرد. سه ترانه در میان دیگران ؛ "To My Donna" توسط نوجوانان سیاه پوست جوان ، "آل عشق تو را توجیه خواهد کرد" ساخته ال بی. مطمئنا و "توجیه راضی کن" توسط دی ملو ، که همگی نتوانستند علاقه عمومی زیادی ایجاد کنند.

در سال 1991 مدونا در یک فیلم مستند موفق "حقیقت یا جرات" بازی کرد که شرح آن "تور جاه طلبی بلوند" بود. این فیلم در جزئیات صمیمی شخصیت و زندگی خصوصی او را مورد بررسی قرار داد ، که در آن او بسیار جاه طلب ، خواستار ، صریح ، سکسی و باهوش به تصویر کشیده شد ، و همچنین هنگام برخورد با اعضای خانواده و بازدید از قبر مادرش ، جنبه نرم تری از او را نشان داد. بعداً ، "حقیقت یا جرات" برای اکران در انگلستان با عنوان "در رختخواب با مدونا" دوباره عنوان شد ، که سپس توسط نمایش تلویزیونی انگلیس "In Bed With Medinner" و جعل تلویزیونی آمریکایی "Medusa: Dare to Truthuth" تقلید شد. ، "که جولی براون شخصیت سابق MTV بود. سال بعد ، مدونا در فیلم "یک لیگ از خود" پنی مارشال بازی کرد که حول یک تیم بیس بال بانوان می چرخید. وی علاوه بر بازی در این فیلم ، آهنگ تم خود را با عنوان "This Used to Be My Playground" نوشت و اجرا کرد که در این موزیک ویدئو کلیپ های فیلم به نمایش در می آمد و این آهنگ تبدیل به یک آهنگ بزرگ AC و دهمین آهنگ شماره 100 داغ مدونا شد.

بعداً در همان سال ، مدونا تلاش خود را در نوشتن انجام داد و "جنسیت" را منتشر کرد ، کتاب گران قیمت پورنوگرافی هسته ای نرم و گران قیمت ، شامل صدها عکس وابسته به عشق شهوانی از خود ، چندین مدل و افراد مشهور دیگر مانند ایزابلا روسلینی ، بیگ بابا کین ، نائومی کمپبل ، و وانیل آیس و همچنین نثرهای برگزیده. این کتاب از نظر طبیعت بزرگسال ، مدونا را به عنوان اصلی ترین عکس هایی به تصویر می کشد که تخیلات و اعمال مختلف جنسی را نشان می دهد ، از جمله لزبین ، جنس مقعد و سادومازوخیسم ، که باعث انتقادهای شدید منتقدان و تبلیغات منفی گسترده می شود. در همان سال ، او آلبوم بعدی خود را با نام "Erotica" منتشر کرد که تقریباً همان کتاب ، دارای سرودهای جنسی جسورانه ای بود که هیچ تلاشی برای پنهان کردن اشتهای ستاره آنها برای خیالات وابسته به عشق شهوانی و نقش آفرینی نمی کرد. در حقیقت ، این آلبوم ، که توسط مدونا و افسانه Shep Pettibone ساخته و ضبط شده است ، باعث تولید ده آهنگ برتر شد ، از جمله "Erotica" که بالاترین نمایش (شماره 2) تک آهنگ در تاریخ نمودار پخش 100 داغ؛ و "عمیق تر و عمیق تر". در خارج از آمریکا "Fever" و "Bye Bye Baby" نیز مورد توجه قرار گرفتند ، در حالی که در داخل کشور "باران" و "دختر بد" به موفقیت متوسطی در چارت دست یافتند.

به نظر خوب ، دو شورت مختلف از ویدیوی عنوان منتشر شد. یک نسخه "بریده نشده" اروپایی و یک نسخه سانسور شده آمریکایی. به دلیل مضمون جنسیت این آهنگ ، این ویدئو در کل سه بار از MTV پخش شد ، همیشه بعد از نیمه شب و همیشه اخطار قبلی توسط کورت لودر صادر می شد مبنی بر اینکه اگر S&M و همجنسگرایی مطابق سلیقه آنها نیست بینندگان باید کانال را تغییر دهند. گذشته از این پاسخ های جزئی ، به نظر می رسید که "صنعت" مدونا در سال 1993 هنگامی که در تعدادی از فیلم ها ظاهر شد ، بیش از حد مورد استفاده قرار گرفت ، یکی از آنها "بدن شواهد" بود که به عنوان تمرینی در پورنوگرافی هسته ای نرم تلقی می شد. پس از آن در سال 1994 ، مدونا "Bedtime Strories" را منتشر کرد ، که در واقع او را به ریشه های R&B بازگرداند ، او را با صدای خنده دار پیدا کرد زیرا او با تعدادی از موضوعات که بسیار فراتر از موضوع آهنگ های اولیه او بود ، پرداخت. با ناراحتی می توان گفت ، آلبوم نمودار خوبی نداشت ، و باعث شد برخی منتقدان او را برچسب زده باشند. با این وجود ، آلبوم باعث بزرگترین موفقیت های وی شد. "تعظیم کن" که هفت هفته را در شماره یک گذراند. داستانهای Bedtime با قلم Bjork ، که اولین تک آهنگ او بود که در 40 آهنگ برتر قرار نگرفت. پیگیری آن ، "طبیعت انسانی" ، نیز نتوانست 40 تیم برتر را شکست. و "راز" که داستان یک مرد دگرجنسگرای عاشق یک ترانس جنس را روایت می کند. در پایان ، آلبوم در همان سال نامزد گرمی شد و مدونا آواز "Take a bow" را در جوایز موسیقی آمریکا خواند. لازم به ذکر است ، در زمان ساخت آن در سال 1995 ، "Bedtime Story" که بیش از 2 میلیون دلار هزینه داشت ، گرانترین موسیقی ویدیویی تاریخ بود.

انگار هنوز همه آن انتشارات جزئی و منفی برای او کافی نبوده است ، در مارس 1994 مادونا در "The Late Show With David Letterman" ظاهر شد و طی آن بارها و بارها فحاشی کرد و 13 بار کلمه "لعنتی" را گفت. توسط و توسط خواننده بزرگتر شد ، او عاقل تر شد و فهمید که او نیاز به تغییر دارد. از این رو ، در اواخر سال 1995 ، مادونا دومین آلبوم بزرگ خود را با نام "Something to Remember" منتشر کرد که مجموعه ای از تصنیف ها بود. علاوه بر این ، او همچنین شروع به پوشیدن لباس های طراح مد کرد و موهایش را به بلوند عسلی نرم کرد ، تلاش هایی که ممکن است به او کمک کند تا در فیلم "Evita" 1996 که او اولین نقش اصلی خود را بازی می کند ، مورد پسندترین نقش Evita Peron قرار گیرد. همیشه. با کمال تعجب همه ، عملکرد او می تواند عملکرد مطلوبی را در برنده گلدن گلوب ارائه دهد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در کنار هم ، موسیقی متن "Evita" با عنوان "Selections From Evita" نیز به دوازدهمین آلبوم پلاتینیوم مدونا تبدیل شده بود ، به لطف تک آهنگ های "Don"t Cry For Me Argentina" و "You Must Love Me" ، دومی دریافت کرد نامزد اسکار بهترین آهنگ اصلی در یک فیلم. در حالی که "You Must Love Me" با استقبال متوسطی از رادیو و MTV روبرو شد ، در واقع یک ریمیکس رقصنده "Don"t Cry For Me Argentina" بود که موفقیت اصلی موسیقی پاپ موسیقی متن را تقویت کرد. این ریمیکس بعداً در اوایل سال 1997 به ده مورد برتر دنیا تبدیل شد و به "آرژانتین" کمک کرد تا در جایگاه 8 در Hot 100 قرار گیرد. علاوه بر این ، سومین آهنگ "چمدان دیگری در سالن دیگر" به ده عنوان برتر اروپا تبدیل شد ، در حالی که چهارمین تک آهنگ اعلام شده "بوینس آیرس" فقط به صورت تبلیغی منتشر شد.

در طی سالهای 1996 و 1998 ، مدونا برای بار دیگر خود را دوباره اختراع کرد ، شروع به مطالعه یهودیت عرفانی و کابالا ، شرکت در دوره های یوگا و یک رژیم ورزشی شدید که بدن او را به اوج تناسب اندام رساند. شخصاً ، او توسط معشوق وقت خود ، مربی شخصی کارلوس لئون باردار شد و دخترش ، لوردس ماریا سیکونه لئون را در 14 اکتبر 1996 به دنیا آورد. دو سال بعد ، مدونا آلبوم "Ray of Light" (1998) را منتشر کرد تهیه کنندگی مشترک ویلیام اوربیت ، مجری موسیقی تکنیکی اروپا و نویسندگی مشترک اوربیت ، پاتریک لئونارد و ریک نوولز است. درست مثل بسیاری از آلبوم های قبلی او ، این تلاش با فروش بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان ، بزرگترین موفقیت او در نزدیک به ده سال بود. بیش از هر چیز ، "Ray of Light" چنین تک آهنگ های برتر را ایجاد کرده بود. به عنوان "منجمد" ؛ "اشعه نور"؛ "جهان غرق شده / جایگزین عشق"؛ "هیچ چیز واقعاً مهم نیست" (همراه با ویدئویی که در آن او تلاقی بین یک کلوب و یک دختر گیشا را به تصویر می کشد) ؛ و "قدرت خداحافظی.

مدونا با ارزیابی موفقیت "Ray of Light" ، سه جایزه گرمی دریافت کرد ، علاوه بر یک و تنها جایزه قبلی گرمی برای بهترین ویدیوی Longform "The Blonde Ambition Tour" در سال 1992. پس از تبلیغ بی پایان "Ray of Light" ، مدونا ده موسیقی برتر "غریبه زیبا" را در موسیقی متن فیلم "Austin Powers: the Spy Who Shagged Me" در 1999 ارائه داد. یک سال بعد در سال 2000 ، او روی پروژه مورد علاقه خود کار کرد ، فیلمی به نام "بهترین های بعدی" چیز »، که داستان یک زن دگرجنسگرا و بهترین دوست همجنسگرای او را روایت می کرد ، که برای این کار در نقش دوستش ، بازیگر آشکار همجنسگرا روپرت اورت ، همبازی شد. این فیلم در همه جا پرتاب بود ، با این حال موسیقی متن آن باعث موفقیت در سطح جهانی "پای آمریکایی" شد ، نسخه جلد رقص از کلاسیک Don McLean. هنوز در همان سال ، او آلبوم دیگری را با عنوان "موسیقی" منتشر کرد که یک موفقیت واقعی تجاری بود و او را وادار به ترک موضوعات اولیه جنسی و مذهبی خود برای شعرهای پرتاب و روحیه "مهمانی" رقص ، پاپ و تکنو کرد. این آلبوم که بخشی از آن توسط Orbit و نوازنده تکنیوی فرانسوی میرویس احمدزی تهیه شده است ، باعث ایجاد دوازدهمین تک آهنگ "مدیکا" مدونا شد ، به علاوه آهنگ های "به من نگو" و "آنچه برای یک دختر احساس می شود". در زمان فیلمبرداری فیلم "موسیقی" ، این خواننده فرزند دوم خود را باردار بود. پس از تولد پسری به نام Rocco John Richie در 11 آگوست ، وی بعداً در 22 دسامبر همان سال با کارگردان فیلم Guy Ritchie در قلعه Skibo در اسکاتلند ازدواج کرد.

در سال 2001 ، مدونا دومین آلبوم Greatest Hits خود را "GHV2" منتشر کرد. "GHV2" برخلاف مجموعه بزرگترین آهنگ های قبلی خود ، مجموعه ای از بازدیدهای وی از سال 1992 تا 2001 را به نمایش می گذارد ، اما هیچ آهنگ جدیدی در بر نداشت. با داشتن هیچ آهنگی برای تبلیغ آلبوم ، مدونا تصمیم گرفت یک تک تبلیغاتی و ویدیویی را با عنوان "Thunderpuss GHV2 Megamix" منتشر کند که با پوشش رادیویی نسبتاً کمی روبرو شد ، در حالی که این ویدیو در MTV ، MTV2 و VH1 با موفقیت متوسطی روبرو شد. در ژوئن همان سال ، او در "ستاره" ، یک فیلم کوتاه به کارگردانی شوهر گای ریچی ، برای BMW ظاهر شد ، و او نیز شروع به کار بر روی بازسازی فیلم کلاسیک "رفت و رفت" کرد ، که داستان از یک فرد ثروتمند اجتماعی است که ، پس از یک غرق شدن کشتی ، در یک جزیره متروک با یک خدمتکار مرد فقیر به دام افتاد. این فیلم بعداً در سال 2002 اکران شد ، مورد انتقاد قرار گرفت و تبدیل به یک رشته دیگر از بازی های فلاپ شد.

مدونا در ادامه ساخت موسیقی ، در سال 2002 "یک روز دیگر بمیر" را برای فیلم جیمز باند به همین نام منتشر کرد که در آن وی به عنوان Verity ، یک مربی شمشیربازی ، صاحب سبک بود. تم Bond یک ضربه جالب دیگر به او داد. و در حالی که به نظر می رسید بیشتر از حرفه موسیقی به خانواده اش تمرکز دارد ، اما همچنان باعث شد او در کانون توجهات قرار بگیرد. در سال 2003 ، او با آلبوم جدید خود "زندگی آمریکایی" بازگشت ، که منتقدان آمریکایی آن را "خسته" ، یکنواخت توصیف می کنند و نشانه ای از "استراحت" او از استرس زندگی حرفه ای خود است. تقریباً در همان زمان ، مدونا از یک موزیک ویدئو برای "زندگی آمریکایی" فیلمبرداری کرد که شامل صحنه ای از پرتاب یک نارنجک دستی در دام ماکت رئیس جمهور جورج دبلیو بوش بود. به زودی ، بازاریابان و مروجین آلبوم وی با بارگذاری تعداد زیادی فایل ناخواسته موسیقی به نام وی ، تلاش کردند تا شبکه های اشتراک فایل اینترنت را مختل کنند. به جای بارگیری یک آهنگ واقعی مدونا ، متقاضیان موسیقی آنلاین خود را در حال بارگیری پرونده ای از مدونا می دانند که "فکر می کنی چه کار می کنی؟". این پروژه بعداً به اصطلاح "پروژه رمانکس مدونا" با موسیقی اضافی جمع آوری شد تا تلاش وی برای "القا guilt گناه" در کاربران همتا به تمسخر گرفته شود. با این وجود ، این آلبوم در خارج از ایالات متحده به موفقیت بزرگی دست یافت ، جایی که تک آهنگ های بعدی "Hollywood" و "Love Profusion" همچنان جای مدونا را در جدول قرار دادند.

به دنبال آن ، مدونا سعی داشت رادیوی آمریکایی را با یک رپ میسی الیوت با حمایت از زنجیره لباس خرده فروشی The Gap با استفاده از آهنگ های "Intro The Hollywood Groove" و "Love Profusion" با رادیوی آمریکایی آماده تهیه این مجموعه کند ، آخرین مورد نیز توسط استی لادر. متأسفانه هیچ یک از موفقیت ها موفقیت آمیز نبود. در اواخر همان سال ، مدونا بار دیگر در هنگام حضور در مراسم جوایز موسیقی MTV Video ، یک داماد را به تصویر کشید و "عروس" خود را بریتنی اسپیرز و کریستینا آگیلرا روی صحنه بوسید. تبادل نقش جنسیتی و صحنه لزبین بلافاصله عناوین صفحه اول را ایجاد کرد. سال بعد ، در سال 2004 ، مدونا "تور جهانی اختراع مجدد" خود را آغاز کرد و با بررسی مضامین اجتماعی ، سیاسی و مذهبی ، شامل تصاویری از یوگا ، هندسه مقدس ، کارت های تاروت و طالع بینی و همچنین شمایل نگاری یهودی-مسیحی ، مانند درخت زندگی ، که در طی آن 56 خرما در سراسر ایالات متحده ، کانادا و اروپا بازی کرد. بیلبورد از این تور به عنوان "بالاترین درآمد سال 2004" نام برد و 125 میلیون دلار درآمد کسب کرد و این بهترین تور در حالی بود که در عین حال شواهدی مبنی بر حضور مدونا در بالای بازی خود ارائه می داد.

 

منبع